ارائه مشاوره، آموزش و کوچینگ در زمینه پژوهش

این روزها خیلی از بچه‌ها را می‌بنیم که در زمینه پیشبرد کارهای پژوهشی‌شان (مانند پایان‌نامه و مقاله) مشکل دارند.علت شاید این است که اساتید راهنما و مشاور به علت مشغله، وقت کافی برای دانشجو نمی‌گذارند یا دانشجویان به مشاوره و آموزش تکمیلی نیاز دارند.

خیلی از این افراد صرفا دنبال ارائه یک پایان‌نامه و گرفتن مدرک نیستند و دنبال یادگیری و افزایش سواد نیز هستند.

بنابراین یکی از فعالیت‌های جانبی من، ارائه مشاوره و آموزش به این گونه افراد در زمینه نگارش کار پژوهشی‌ و انجام تحلیل آماری است.

علاوه بر این متوجه شدم مشکل خیلی از بچه‌های تحصیلات تکمیلی بی‌انگیزگی و اهمال‌کاری است که باعث می‌شود نتوانند کارهای پایان‌نامه‌شان را تمام کنند. با توجه به مطالعات و تجربیات فراوانی که در زمینه توسعه فردی و مبارزه با اهمال‌کاری دارم شاید از این نظر هم بتوانم به برخی از بچه‌ها کمک کنم و در کنار مشاوره و آموزش، اصطلاحا کار کوچینگ را نیز انجام دهم.

با توجه به رشته‌‌ام که دکتری اقتصاد کشاورزی (گرایش بازاریابی) است می‌توانم به بچه‌‌های ارشد و دکتری اقتصاد و اقتصاد کشاورزی مشاوره دهم. علاوه بر این، شاید بتوانم بسته به موضوع به بچه‌‌های رشته مدیریت، حسابداری و بازاریابی نیز کمک کنم.

سوابق علمی پژوهشی من با جستجوی کوتاه در گوگل قابل بررسی است.

راه ارتباطی با بنده:

salehi205@gmail.com

توجه شود که صرفا اگر قصدتان دریافت مشاوره یا آموزش است پیام دهید و اگر قصدتان نوشتن کامل پایان‌نامه یا مقاله توسط یک نفر است به جاهای دیگر مراجعه کنید.

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید